FAQ

Här kan du hitta svar på de vanligaste frågorna. Om du inte hittar den fråga eller det svar du efterfrågar så är du välkommen att kontakta oss via vårt kontaktformulär.

Order & Leverans

Produkt & Skötsel

Reklamation

Support

Vad har ni för leveranstider?

+

Vi har en generell ledtid på 48h från det att vårt lager har mottagit din order. Beräknat skeppningsdatum framgår alltid på orderbekräftelsen som skickas till din återförsäljare och kan komma att uppdateras om någon förändring i ledet sker. Om så är fallet så kommer en ny orderbekräftelse med ett nytt beräknat skeppningsdatum skickas till din återförsäljare.

Vad kostar frakten?

+

Fraktkostnad för din order debiteras av återförsäljaren du har inhandlat din möbel från. Ta kontakt med dem för vidare hjälp.

Hur vet jag vad återförsäljaren har i lager?

+

För att få reda på återförsäljares lagersaldo så behöver du ta kontakt med vald återförsäljare, då vi inte har insyn i våra olika återförsäljares lagerstatus.

Hur gör jag om jag ångra mitt köp och vill retunera?

+

Ångrar du ditt köp ska du kontakta din återförsäljar innan ångerfristen löpt ut.